Távsegítség
Szolgáltatásunk célja, hogy segítséget nyújtsunk mindenkinek akinek informatikai vagy technikai problémája adódott számítógépével.
Milyen esetekben tudunk segíteni?
- Bejelentkezéssel kapcsolatos problémák (levelezőrendszerbe, közösségi oldalakra, egyéb személyes fiókokba illetve alkalmazásokba)
- Számítógép használatával, kezelésével kapcsolatos problémák (weboldalak megnyitása/bezárása, alkalmazások telepítése, működtetése, ikonok elhelyezése, számítógép frissítése)
- Vírusírtás elvégzése, adatbiztonság biztosítása, számítógép optimalizált működésének ellenőrzése
- Technikai problémák elhárítása
Miért jó a távsegítség?
- Nem kell behozni a számítógépet hozzánk, mindent otthona kényelméből intézhet
- Nem szükséges időpontot egyeztetni, csak jelzi felénk a problémát és mi azonnal intézkedünk
- Javítás közben figyelheti mit csinálunk számítógépével
- Nincs kiszállási díj, mert minden problémát meg tudunk oldani távoli eléréssel
- Akár néhány percen belül elhárítjuk a hibát
- Biztos lehet benne, hogy számítógépe jó kezekben van tapasztalt informatikus csapatunknak köszönhetően
Szerződés
Távsegítség szolgáltatásunkhoz tartozó szerződésünket az alábbi gomb megnyomásával láthatja.
Gyors Távsegítség
Amennyiben, még nem ügyfelünk és gyors segítségre van szüksége kérem kattintson a lenti letöltés gombra, És telepítse a TeamViewer programot.
Távsegítség
Amennyiben ügyfelünk kérem töltse le a lenti gombra kattintva a TeamViewer programot.
Telepítési útmutató gyors távsegítség estén
Telepítés útmutató távsegítség estén
Frissítési útmutató
A lenti gombra kattintva érheti el a frissítési útmutatót.
Hibabejelentés
Ha hibát észlelt valamelyik eszközén, kattintson a gombra és töltse ki az űrlapot.